Συχνές ερωτήσεις

Οι εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου είναι διαθέσιμες σε εξωτερικούς επισκέπτες
+
Οι εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου λειτουργούν αποκλειστικά για τους επισκέπτες των σουιτών του ξενοδοχείου. Η πρόσβαση σε οποιαδήποτε από τις εγκαταστάσεις/ χώρους του ξενοδοχείου σε εξωτερικούς επισκέπτες δεν είναιι δυνατή.
Διαθέτει το ξενοδοχείο δωμάτια ΑΜΕΑ
+
Το ξενοδοχείο διαθέτει ειδικά σχεδιασμένα προσβάσιμα δωμάτια. Η ομάδα κρατήσεων μας είναι περισσότερο από χαρούμενοι να σας εξυπηρετήσει.
Είναι οι πισίνες προσάσιμες από τα παιδιά κάτω από την ηλικία των 18
+
Η εξωτερική πισίνα (εποχική) είναι ανοιχτή σε όλα τα παιδιά με την επίβλεψη ενηλίκου. Η εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα βρίσκεται στο Spa, το οποίο είναι μόνο για ενήλικες, αλλά για να ευχαριστήσουμε και τους μικρούς επισκέπτες μας, επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο μεταξύ 10.00 - 12.00 και υπό την επίβλεψη ενηλίκου.
Δέχεται κατοικίδια το ξενοδοχείο
+
Δυστυχώς το ξενοδοχείο δεν επιτρέπει επί του παρόντος τα κατοικίδια ζώα.
Μπορεί το ξενοδοχείο να φροντίσει τις ανάγκες μεταφοράς
+
H ομάδα μας μπορεί να φροντίσει οποιοδήποτε αίτημα μεταφοράς (ισχύουν επιπλέον χρεώσεις).
Προσφέρει το ξενοδοχείο υπηρεσία baby-sitting
+
Η ομάδα μας θα χαρεί πολύ να αναλάβει τη φροντίδα των παιδιών για εσάς. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν από την άφιξή σας, καθώς αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη κατόπιν αιτήματος.
Η οδική πρόσβαση είναι δύσκολη κατά τη διάρκεια του χειμώνα
+
Οι δρόμοι καθαρίζονται συνεχώς όταν χιονίζει. Ωστόσο, οι αλυσίδες χιονιού συνιστάται καθώς δεν είμαστε σε θέση να προβλέψουμε ακραίες καιρικές συνθήκες.
Τί μπορώ να κάνω εάν έχω κάποια παρατήρηση;
+
1.Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων Κάθε παράπονο που θα υποβάλλεται θα μελετάται διεξοδικά Θα υπάρχει δίκαιη αντιμετώπιση προς τον ενδιαφερόμενο και προς οποιοδήποτε άτομο του Προσωπικού / Ανθρώπινου Δυναμικού στο οποίο πιθανόν να γίνεται αναφορά στο παράπονο. Θα τηρείται πάντα η προστασία προσωπικών δεδομένων όπως αυτή καθορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τον σχετικό Νόμο. Τα παράπονα θα καταγράφονται και θα αναλύονται σε τακτά χρονικά διαστήματα για τον εντοπισμό και την επίλυση προβληματικών διαδικασιών και πρακτικών και την αποφυγή επαναλαμβανόμενων παραλείψεων. Το Προσωπικό του ξενοδοχείου θα εκπαιδεύεται συνεχώς και θα έχει άμεση πρόσβαση στην πολιτική διαχείρισης των παραπόνων, με στόχο πάντοτε την αποτελεσματική διαχείριση τους. Το Διοικητικό Συμβούλιο, η Διεύθυνση και το Προσωπικό αναγνωρίζουν το δικαίωμα για υποβολή παραπόνου και είναι προσηλωμένοι στον στόχο για δίκαιη και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων που πιθανόν να προκύπτουν από τις υπηρεσίες που προσφέρουν. 2.Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων Η διατύπωση παραπόνου ή σημείου προς βελτίωση από διαμένοντες, επισκέπτες και προσωπικό, μπορεί να γίνει: είτε προφορικά, κατά τη διάρκεια της παροχής υπηρεσιών στους διαμένοντες ή στα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη είτε μέσω επιστολής ή σχετικού εγγράφου, το οποίο ο ενδιαφερόμενος επισκέπτης μπορεί να αποστείλει απ’ ευθείας στο ξενοδοχείο είτε γραπτώς κατά την παρουσία του ενδιαφερόμενου στο ξενοδοχείο, όπου σε συγκεκριμένες θέσεις stands είναι τοποθετημένο το “Έντυπο για την Υποβολή Παραπόνων – Προτάσεων Βελτίωσης”, όπου ο ενδιαφερόμενος τα παραλαμβάνει, τα συμπληρώνει και κατόπιν τα τοποθετεί με ειδικό φάκελο στα ειδικά κυτία συλλογής αυτών συγχρόνως παράπονο ή σημείο προς βελτίωση μπορεί να διατυπωθεί και από μέλος του προσωπικού, ακολουθώντας τα σχετικά αναφερόμενα στη Διαδικασία «Μη Συμμορφώσεων / Διορθωτικών και Προληπτικών Ενεργειών», επιπρόσθετα, παράπονα προς το ξενοδοχείο ενδέχεται να διατυπωθούν, έμμεσα, μέσω των ερωτηματολογίων ικανοποίησης που αποστέλλονται από τα ενδιαφερόμενα μέρη, σύμφωνα με τη διαδικασία «Μέτρηση Ικανοποίησης Ενδιαφερομένων Μερών». 3. Χρονική διάρκεια διεκπεραίωσης παραπόνων Αν η απάντηση στο παράπονο δεν είναι εφικτό να δοθεί άμεσα, η διερεύνησή του θα γίνεται εντός των παρακάτω χρονικών πλαισίων: Αποστολή βεβαίωσης παραλαβής παραπόνου εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Το παράπονο θα διερευνάται εντός 15 εργάσιμων ημερών και θα αποστέλλεται στη συνέχεια η απάντηση. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις όπου απαιτείται περισσότερος χρόνος για ενδελεχή διερεύνηση, θα αιτούμαστε γραπτώς παράταση. Στην επιστολή θα αναφέρουμε, εκτός από τις επιπρόσθετες πληροφορίες που πιθανόν να χρειαστούμε, τις ενέργειες στις οποίες έχουμε ήδη προβεί και τις ενέργειες που πρόκειται να γίνουν για την ολοκλήρωση της διερεύνησης, ώστε η ενημέρωση να είναι πλήρης.
Book now